11 diena (2016-08-09)

lins08:30 Kelionė iš Švedijos į Norvegiją.

18:00 Voringfossen krioklys. Tai — vienas aukščiausių krioklių Europoje. Vanduo krenta iš 182 m. aukščio. „Šiandien nukeliavome apie 700 km. Didžiausią įspūdį paliko besikeičiantis kraštovaizdis: vietoje kalvų atsirado kalnai, o, kai užkilome į daugiau nei 1200 m aukštį, aplink nebeliko medžių, bet pasrodė sniego sankaupų. Sustoję prie didžiausio krioklio negalėjome juo atsigrožėti. Milžiniškas, beveik į fotoaparato objektyvą netelpantis, Voringfossen sukelia tokius vandens purslus, kad jautiesi lyg po lietumi. Džiaugiuosi, kad pradėjome ekspedicijos dalį, kurios metu skirsime daug dėmesio gamtai, kuriai būtina apsauga. Vaizdai, pasitikę Norvegijoje — puiki motyvacija,“ — pasakojo ekspedicijos dalyvė Aistė Simėnaitė.
siuksles20:30 Nakvynės vieta. Didžiulės liūtys ne tik užtvindė kai kuriuos kelius, sutrikdė eismą Norvegijoje, tačiau ir pelkėmis pavertė visas įmanomas stovyklavietes. „Miegoti nameliuose tikrai neplanavome, tačiau atvykę į stovyklavietę iš administracijos gavome nurodymą apžiūrėti, ar kur nors rasime tinkamos žemės. Atsistojus bet kurioje laisvoje vietoje, vanduo apsemdavo mažiausiai iki čiurnų, todėl teko rinktis namukus ant upės kranto. Tiesa, jis iš dešimties metrų nuo namelio, jau buvo priartėjęs iki keliasdešimt centimetrų,“ — pasakojo už stovyklavietės technikas atsakingas žygio dalyvis Linas Samaška.