Ne tik imti, bet ir duoti – šiuolaikinio verslo prioritetas
Tuo įsitikinusi į projekto „Misija Lietuva 100“ partnerių gretas įsiliejusios įmonės ,,Estravel” vadovė Žydrė Gavelienė. Estravel – aštuoniolika metų organizuojanti turizmo ir verslo keliones visame pasaulyje – pasiryžo per visą ekspediciją neatlygintinai patarti ir padėti spręsti kelionėje iškilusius klausimus.
„Norėdamas būti tarp lyderių ir sukurti tvarų verslą, šiandien turi padaryti daugiau, negu gali. Matyti ir jausti bendruomenės, šalies, pasaulio nuotaikas ir idėjas tapo neatskiriama verslo dalimi. Todėl ir mes, susipažinę su projektu „Misija Lietuva 100“ ir būdami atviri, supratome, kad tai yra ta erdvė, kur būsime naudingi ir noriai dalysimės savo laiku ir patirtimi,“ – pastebi Žydrė Gavelienė.
18 metų organizuoja nestandartines keliones
Ekspedicijos maršrutas, besidrieksiantis palei visą Baltijos jūrą ir nusitęsiantis per Kaukazą, Namibijos bei Australijos dykumas, Brazilijos džiungles, Andus, atšiauriausią Rusijos tundrą, Beringo sąsiaurį, Aliaskos upes, jaunai turizmo įmonei gal ir būtų kietas riešutėlis, tačiau „Estravel“ verslo plėtros vadovė Vitalija Navickaitė pabrėžia, kad įmonė remia neįprastų kelionių iniciatyvas ir turi patirties. Per 18 veiklos metų suorganizuota pačių netikėčiausių ir neįprasčiausių kelionių, tad užsigrūdinusi ir pribrendusi didesniems iššūkiams, „Estravel“ gali įgyvendinti net išrankiausių klientų poreikius. „Ši ekspedicija – tai išbandymas mums, kuriam esame gerai pasiruošę. Būdami nuolat pasiekiami, teiksime reikalingą informaciją ir pagalbą visą misijos laiką. Geriau nei bet kas kitas išmanome organizacinę kelionių pusę: ar tai būtų kelionė į Balį, ar į atšiauriausius Aliaskos sniegynus. Taip pat priklausome tarptautiniam tinklui „American Express“ – galime bet kada pagalbos kreiptis į partnerius bet kuriame pasaulio krašte,“ – įmonės pasiruošimą vertino Vitalija Navickaitė.
Pilietiškumo idėją skleis verslo partneriams ir kelionių entuziastams
Prisidėdama prie dešimtmečius planuoto, valstybės šimtmečiui paminėti skirto žygio keturiais visureigiais per 100 pasaulio valstybių, įmonė „Estravel“ ne tik skatina keliauti, bet ir stiprina Lietuvos vienybės idėją. „Mums svarbu, kad talkindami projekte „Misija Lietuva 100“, didinsime Lietuvos vardo žinomumą, kadangi ekspedicija domisi šalių vietinė žiniasklaida,– pabrėžia Žydrė Gavelienė. – Taip pat ši misija įrodo, kad kelionės leidžia ne tik tyrinėti ir sklisti po pasaulį, bet ir susivienyti pilietiškumo gija.“
Apie „Misija Lietuva 100“ eigą įmonė nuolat informuos darbuotojus, partnerius ir klientus, degančius kelionių manija. Taip pat tikimasi, kad per ekspediciją didesnėse lietuvių bendruomenėse paskleista geroji naujiena, į Lietuvą pritrauks išeivius ir keliautojus, kurie dar neatrado Lietuvos natūralios gamtos ir istorinio paveldo.